2021 metų strateginis tikslas, prioritetai, metinės veiklos tikslas ir uždaviniai
2021 m. strateginis tikslas – užtikrinti kokybišką švietimo paslaugų teikimą.
Prioritetai:
1. Profesinis pedagogų skaitmeninio raštingumo tobulinimas (gilinimas), naudojant informacines komunikacines technologijas ir jas integruojant į ugdymo procesą, taikant virtualias ir nuotoliniam mokymui(si) skirtas platformas.
2. Mokinių pasiekimų ir veiksmingos švietimo pagalbos įvairių gebėjimų mokiniams (vaikams) teikimo gerinimas, taikant mokinio (vaiko) pažangos matavimo sistemą.
Veiklos tikslas – inovatyvių mokymo(si) formų, skaitmeninių priemonių ir kitų technologijų naudojimas ugdymo procese, skatinant aktyvų mokinių mokymą(si) ir pažangą.
Uždaviniai:
1. Tobulinti pamokos vadybą, aktyvinant įvairių gebėjimų mokinių mokymąsi bei siekiant optimalaus rezultato.
2. Teikti mokiniams pagalbą planuojant asmeninę pažangą, stebėti, fiksuoti ir analizuoti individualius mokinio pasiekimus.
3. Plėtoti veiklas, kuriančias aktyvią, bendradarbiaujančią, ir saugią bendruomenę.
4. Tobulinti aplinką, skatinančią ugdymo procese naudoti IT ir skaitmenines mokymo priemones.
2020 metų strateginis tikslas, prioritetai, metinės veiklos tikslas ir uždaviniai
2020 m. strateginis tikslas – užtikrinti kokybišką švietimo paslaugų teikimą.
prioritetai:
1. Mokymosi pagalbos įvairių gebėjimų mokiniams stiprinimas, taikant kiekvieno mokinio pažangos matavimo sistemą.
2. Lyderystės gebėjimų didinimas bendruomenėje.
3. Pozityvios emocinės aplinkos, lemiančios gerą mokinių ir mokytojų savijautą progimnazijoje, kūrimas.
Metinės veiklos tikslas – teikti kokybišką ugdymą įvairių gebėjimų bei poreikių mokiniams saugioje ir ugdymuisi motyvuojančioje aplinkoje.
Uždaviniai:
1. Sudaryti sąlygas ir padėti mokiniui aktyviai mokytis.
2. Sistemingai stebėti ir analizuoti progimnazijos bei mokinių ugdymo rezultatus, jų individualią pažangą.
3. Skatinti pasidalytąją lyderystę - bendravimą ir bendradarbiavimą ugdymo klausimais.
4. Efektyvinti mokytojų, klasės auklėtojų, pagalbos specialistų ir tėvų (globėjų, rūpintojų) bendradarbiavimą, užtikrinant mokinių saugumą.
2019 metų
strateginis tikslas, prioritetai, metinės veiklos tikslas ir uždaviniai
Strateginis tikslas – užtikrinti kokybišką švietimo paslaugų teikimą.
prioritetai:
1. mokymosi pagalbos įvairių gebėjimų mokiniams stiprinimas, taikant kiekvieno mokinio pažangos matavimo sistemą.
2. lyderystės gebėjimų didinimas bendruomenėje.
3. pozityvios emocinės aplinkos, lemiančios gerą mokinių ir mokytojų savijautą progimnazijoje, kūrimas.
Metinis veiklos tikslas – teikti kokybišką ugdymą, tobulinant pagalbą mokiniui, skatinančią asmeninę jo pažangą ir atsakingą įsitraukimą į progimnazijos gyvenimą.
Uždaviniai:
1. sudaryti sąlygas kokybiškam šiuolaikiškam mokymui(si), atitinkančiam asmens ir dabarties visuomenės poreikius.
2. mokymosi pagalbos stiprinimas, taikant kiekvieno mokinio pažangos matavimo sistemą.
3. užtikrinti saugią ir sveiką ugdymosi aplinką progimnazijos bendruomenės nariams.
Strateginis tikslas – užtikrinti gyventojams aukštą švietimo paslaugų kokybę ir prieinamumą.
prioritetai:
1. Individualios kiekvieno vaiko pažangos stebėsenos efektyvinimas.
2. Mokinių fizinis ir psichologinis saugumas.
Metinis veiklos tikslas – siekti asmeninės kiekvieno mokinio pažangos, sudarant jam sąlygas ugdytis pagal asmeninės raidos galimybes.
Uždaviniai:
1. Sudaryti optimalias sąlygas kiekvieno mokinio asmeninei pažangai.
2. Planuoti aktyvią mokinių veiklą pamokoje, tobulinant grįžtamąjį ryšį.
3. Užtikrinti mokinių fizinį ir psichologinį saugumą.
4. Siekiant asmenybinės ūgties, plėtoti nepamokinę veiklą bei neformaliojo švietimo programas.
Strateginis tikslas – užtikrinti gyventojams aukštą švietimo paslaugų kokybę ir prieinamumą.
Prioritetas – gerinti individualią kiekvieno mokinio pažangą, efektyvinant pamokos veiksmingumą.
Metinis veiklos tikslas – plėtoti inovatyvias mokymo formas, technologijas ir aktyvų mokymąsi skatinančias priemones, siekiant motyvuoti ugdytinius sėkmingam mokymuisi.
Uždaviniai:
1. Organizuoti aktyvią mokinių veiklą pamokoje, pereinant nuo mokymo prie mokymosi.
2. Stiprinti ir tobulinti profesines mokytojų kompetencijas, orientuojantis į mokinių kūrybiškumo ugdymą, tarpdalykines sąsajas, problemų sprendimą, mokomuosius tyrimus ir kitas inovacijas.
3. Teikti metodinę pagalbą mokytojams planuojant ir įgyvendinant ugdymo turinį įvairių poreikių ir skirtingos socialinės aplinkos mokiniams.
4. Stebėti, fiksuoti ir analizuoti asmeninę mokinio pažangą.