Integruojant
matematikos, gimtojių kalbos, pasaulio pažinimo bei dailės ir technologijų
mokomuosius dalykus, supažindinti mokinius apie piena
Tikslas: integruojant matematikos, gimtojių kalbos, pasaulio pažinimo bei dailės ir technologijų mokomuosius dalykus, išsiaiškinti, kokia pieno ir pieno produktų nauda žmogaus organizmui, skatinti mokinius vartoti pieno produktus.
Uždaviniai:
1. Plėsti mokinių žinias apie pieną ir pieno produktus, jų naudą vaiko organizmui;
2. Ugdyti mokinių tyrinėjimo gabumus;
3. Skatinti domėtis tiriamąja veikla, sužinoti ką nors nauja;
4. Ugdyti gebėjimą dirbti komandoje, dalytis informacija, dalyvauti bendroje patirtinėje – eksperimentinėje veikloje;
5. Formuoti mokinių sveikos gvensenos įgūdžius.
Tam, kad įgyvendinti patirtinio ugdymo veiklą pasirinkau temą, kuri vadinasi «Mano karjera.» Projekto veikloje dalyvavo mokiniai iš 5, 6, 8-ų klasių moniai.
Projekto tikslas: Ugdyti karjeros kompetencijas, bei skatinti mokinių susidomėjimą karjeros galimybėmis.
Mūsų darbo tikslas – tobulinti žinias apie augalų dauginimąsi, stebėti tulpių, pasodintų prie progimnazijos, augimą. Skatinti visus gorkiečius, vaikus ir suaugusius, pažinti mus supantį pasaulį, saugoti ir globoti visus augalus.
Sudarėme savo tiriamojo darbo planą. Sukasėme žemę, padarėme lysves ir pasodinome 28 tulpių svogūnėlius prieš mūsų progimnaziją. Progimnazijos direktorė Irina Narkevičienė dayvavo kartu su mumis, taip pat pasodino kelis svogūnėlius. Nuo kovo 16 d. Lietuvoje buvo paskelbtas karantinas, todėl lankytis mokykloje negalėjome, tačiau direktorė atsiuntė mums nuotraukas, kaip gražiai auga ir žydi mūsų sodintos tulpės. Štai koks siurprizas!
Liaudies išmintis byloja – kas augina gėles, tas suteikia džiaugsmo sau ir kitiems.
1c klasės vadovė Marija Kornausenko
Atsižvelgadmi į išsikeltus patirtinio ugdymo uždavinius ir tikslus, mes:
- Rinkome informaciją, ją sisteminome ir pristatėme klasės draugams;
- Gilinome įgūdžius, kaip saugiai elgtis gamtoje prie bičių, nepakenkiant aplinkai ir sau;
- Remiantis gautais tyrimų rezultatais, stengėmes išmokti atskirti natūralų medų nuo dirbtinio;
- Pakeitę valgymo įpročius, pradėjome vietoj cukraus vartoti medų;
- Susipažinome su pirmosios pagalbos taisyklėmis įkandus bitei;
- Sukūrėme kūrybinių darbų seriją.
Atlikę tiriamąjį darbą, mes supratome:
- Medų nešanti bite – tai maža gyvosios gamtos dalelė. Žmogui ji yra labai naudinga:
· Duoda gydomuosius produktus;
· Bičių dėka gamta pasipildo naujais augalais, o planeta Žemė praturtinama deguonimi;
· Žmogus negalėtų išgyventi be šių darbščiųjų vabzdžių;
· Reikia saugoti ir branginti gamtą.
3c klasės vadovė Tamara Kaliužnaja
PATIRTINIO UGDYMO VEIKLA „Nuostabus bičių pasaulis“
Atsižvelgadmi į išsikeltus patirtinio ugdymo uždavinius ir tikslus, mes:
- Rinkome informaciją, ją sisteminome ir pristatėme klasės draugams;
- Gilinome įgūdžius, kaip saugiai elgtis gamtoje prie bičių, nepakenkiant aplinkai ir sau;
- Remiantis gautais tyrimų rezultatais, stengėmes išmokti atskirti natūralų medų nuo dirbtinio;
- Pakeitę valgymo įpročius, pradėjome vietoj cukraus vartoti medų;
- Susipažinome su pirmosios pagalbos taisyklėmis įkandus bitei;
- Sukūrėme kūrybinių darbų seriją.
Atlikę tiriamąjį darbą, mes supratome:
- Medų nešanti bite – tai maža gyvosios gamtos dalelė. Žmogui ji yra labai naudinga:
· Duoda gydomuosius produktus;
· Bičių dėka gamta pasipildo naujais augalais, o planeta Žemė praturtinama deguonimi;
· Žmogus negalėtų išgyventi be šių darbščiųjų vabzdžių;
· Reikia saugoti ir branginti gamtą.
3d klasės vadovė Olga Kerpiškienė
PATIRTINIO UGDYMO VEIKLA. BIČIŲ PASAULYJE 3 d klasėje
2019 – 2020 m. m. ir nuotolinio mokymosi metu 4b ir 4t klasių mokiniai bei jų tėveliai dalyvavo patirtnėje (užsiėmimų metu buvo peržiūrėti 3 pilno metražo žaidybiniai, 7 trumpametražiai ir animaciniai filmai), teigiamų žmogaus savybių suvokimo (aptarimas klasėje), kūrybinėje (ekologijos projektas, dovanų gamyba, koncerto rengimas) veikloje. Taip pat buvo sudarytos savo emocijų reguliavimo taisyklės, fiksuojamas gebėjimas atpažinti savo emocijas ir jas valdyti, parašyti rašinėliai apie žmogaus kūrubiškumą.
Daugiau informacijos galite paskaityti pateiktyse.
4b klasės auklėtojas Jurij Šapenkov
Pagrindinis mūsų veiklos tikslas:
- Susispažinti su krikščioniškomis dvasinėmis – moralinėmis vertybėmis.
Užsiėmimų uždaviniai:
- Susipažinti su stačiatikių tikėjimu ir Bažnyčia;
- Aplankyti 3 stačiatikių bažnyčias, esančias Klaipėdos mieste, pažiūrėti vidinę pastatų puošybą;
- Esant galimybei, susipažinti su bažnyčių dvasininkais ir pabedrauti su jais;
- Sužinoti, kokie savanorystės tikslai;
- Patiems tapti savanoriais, aplankyti kūdikių globos namus;
- Surengti kūdikių namų gyventojams koncertą, mokytis bendrauti ir dovanoti artimiesiems džiaugsmą ir rūpestį.
Ar mums pavyko, spręskite patys, peržiūrėję mūsų fotografijų galeriją.
Tikybos mokytoja Natalja Djakova
Projekte 2019/2020 „Jeigu nori būti sveikas“ dalyvavo 2a ir 2c k lasių mokinia, i klasės vadovai Margarita Zuzevičienė , Maja Zacharova ir lietuvių kalbos mokytoja Genovaite Dovidauskienė . Mūsų tikslas buvo laikytis sveiko gyvenimo būdo, išmokti atlikti kasdienes higienos procedūras, išmokti rytinės gimnastikos komplekso.
Darbo procese mes aplankėme Klaipėdos sporto klubus. Dalyvavome akcijoje „Miesto švara“. Į mūsų klasę buvo atvykęs gydytojas, kuris papasakojo apie sveiką mitybą. Taipogi mus aplankė Ekologinių mokslų docentas. Ji papasakojo kaip elgtis, kad mūsų planeta būtų sveika, ir mes taip pat. Mes išmokome mankštos komplekso ir rodėme jį mūsų svečiams, skatindami laikytis sveiko gyvenimo būdo. Dabar mes augsime sveiki!
2a klasės vadovė Margarita Zuzevičienė
2b klasės vadovė Maja Zacharova
2020-05-22 Klaipėdos Maksimo Gorkio progimnazijos mokiniams vyko patirtinio ugdymo užsiėmimai nuotoliniu būdu.
4a klasės mokiniai kartu su klasės vadove, pradinio ugdymo mokytoja metodininke Lidija Kaupiene bei su lietuvių kalbos mokytoja metodininke Giedra Bočkuviene pratęsė mokslo metų patirtinio ugdymo veiklos ciklo „Aš-žmogus“ tematiką.
Laimingas tas, kuris džiaugsmingai dirba ir džiaugiasi darbais, kuriuos padarė.
J. V. Gėtė
Antradienį Patirtinio ugdymo „Profesijų ir darbo pasaulis“ grupė lankėsi Lietuvos aukštojoje jūreivystės mokykloje. Kadangi gyvename Klaipėdoje, prie Baltijos jūros, mokiniai nutarė susipažinti plačiau su jūrinės srities specialybėmis.
Darbas-tai svarbiausia gyvenime.
Iš visų nemalonumų, iš visų bėdų galima išsivaduoti vien darbu.
Ernestas Hemingvėjus
Profesijų pasaulis yra labai platus ir pasirinkti tinkamą profesiją yra sudėtingas uždavinys, ypač, jei žmogus jaunas ir pirmą kartą susiduria su profesiniu pasauliu. Žmogus, siekiantis rasti vietą šiuolaikiniame darbo pasaulyje, turi sugebėti tikslingai veikti kintančioje situacijoje ir gyvenimo tėkmėje. Jam būtinos karjeros kompetencijos, apibrėžiamos kaip nuostatų, žinių, supratimo ir gebėjimų visuma, kuria grįstas asmens bei savo karjeros pažinimas, jos planavimas, valdymas ir derinimas su kitais gyvenimo aspektais.
Pradinių klasių mokytoja metodininkė Lidija Kaupienė, lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Giedra Bočkuvienė ir bibliotekininkė Ingrida Paulikienė su 4 a klasės mokiniais tęsia patirtinio ugdymo „Aš-žmogus“ užsiėmimų ciklą.
Antrajame užsiėmimų cikle buvo skiriamas dėmesys žmogaus sveikai mitybai, tradiciniams lietuvių amatams, susijusiems su maistu.
Tikslas - apsilankyti Kretingos muziejuje, įgyti patirties, pasigaminant sau ir kitam patiekalą- išsikepant duonos, pasigaminant sveikuolišką saldumyną.Išmokti lietuviškų žodžių, frazių pagal temą.