Antrokai su klasės vadove Lidija Kaupiene ir lietuvių kalbos mokytoja Giedra Bočkuviene tradiciškai tęsia 2021/2022 m. m. patirtinio ugdymo veiklas apie Baltijos jūrą.
2021-10-20 dienos veiklų tema - „Kuršių nerija“.
Vaikaisužinojo, kad „dviejų valstybių, Lietuvos Respublikos ir Rusijos Federacijos, teritorijoje esantis išskirtinis žmogaus ir gamtos kūrinys – Kuršių nerija – 98 km ilgio ir 0,4–4 km pločio, smėlio kopų pusiasalis, kuriame žmonės apsigyveno jau priešistoriniais laikais. Ši vietovė pasižymi išskirtinių kultūros ir gamtos savybių gausa ir yra išlaikiusi savo kultūrinę ir visuomeninę svarbą bei istorines funkcijas ir savitus darnios žemėnaudos būdus, susijusius su gamtinės aplinkos ypatumais. Kuršių nerija (angl. Curonian Spit, remiantis(v) kriterijumi, 2000 m. gruodžio mėnesį buvo įrašyta į Pasaulio paveldo sąrašą: (v) kriterijus: „Kuršių nerija yra išskirtinis smėlio kopų kraštovaizdžio, kurio išlikimui nuolatinį pavojų kelia gamtos stichijos (vėjas, potvyniai ir atoslūgiai), pavyzdys. Po pragaištingo žmogaus įsikišimo, vos nesunaikinusio nerijos, ji buvo atkurta didžiulių XIX a. pradėtų ir iki mūsų dienų tebesitęsiančių apsaugos ir sutvirtinimo darbų dėka.“ , https://unesco.lt/kultura/pasaulio-paveldas/pasaulio-paveldas-lietuvoje/kursiu-nerija
Mokiniai ne tik stebėjo vaizdo medžiagą, klausėsi informacijos, bet ir atsakinėjo į klausimus, dalyvavo viktorinoje, kartu su mokytojomis stebėjo dokumentinius filmus apie Kuršių neriją ir rusiškai, ir lietuviškai:
1.https://www.youtube.com/watch?v=dRpeh4PHYGw
2.https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000134996/dokumentinis-filmas-kursiu-nerija
Aptarę filmus išskyrė 5 gyvenvietes, papasakojo, ką reiškia unikalus Pasaulio paveldo objektas,paaiškino, kodėlreikia saugoti kopas ir panašiai, užpildė Kuršių nerijos žemėlapio šabloną.
Vėliau atliko kūrybinius darbelius su įvairiomis kruopomis.
Veikla visiems labai patiko. Antrokaipraplėtė gimtosios kalbos, lietuvių kalbos ir pasaulio pažinimo žinias.
Pavasarį mokiniai kartu su pedagogėmis būtinai apsilankys Kuršių nerijoje!