Ar kada esate susimąstę apie IKT naudą bei žalą vaiko ugdyme? Šiuos klausimus jau antrus metus sprendžia Klaipėdos Maksimo Gorkio progimnazija kartu su Rumunijos, Bulgarijos, Lenkijos bei Turkijos pradinių klasių mokytojais, dalyvaudama tarptautiniame ERASMUS+ projekte „Žaiskime gyvai – mokykimės inovatyviai“ (Let‘s play lively, study digitally). Projekto tikslas − vykdyti edukacines veiklas, kurios atskleistų mokinių galias mokytis bei žaisti, naudojant IKT, tuo pačiu aktyvinti mokinių dalyvavimą vidaus ir lauko žaidimuose. Projekto metu mokiniams sudarytos sąlygos ne tik linksmai ir vaizdžiai įgyti žinias, gilinti anglų kalbos gebėjimus, bet tobulinti vieną iš aktualiausių šiandieniniame ugdyme mokėjimo mokytis kompetenciją.
2018 metais gruodžio 3−7 dienomis Bulgarijoje, netoli Sofijos Bankya miestelyje esančioje „Christo Smirnenskij“ (78. СУ „Христо Смирненски“) mokykloje, vyko trečiasis projekto partnerių susitikimas (pirmasis organizuotas Rumunijoje, antrasis – Lietuvoje, Maksimo Gorkio progimnazijoje). Išvykose progimnazijai atstovavo direktorė Irina Narkevičienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Nijolė Ulteravičienė, anglų kalbos mokytoja ekspertė Olga Normantienė, informacinių technologijų mokytoja metodininkė Jelena Kulik bei lietuvių kalbos mokytoja metodininkė, projekto koordinatorė Jolanta Paulienė.
Bulgarijos pradinių klasių mokytojai bei mokiniai pateikė daug naudingų pavyzdžių ir metodų, kaip galima suderinti vidaus ir lauko veiklas, nenukrypstant nuo ugdymo proceso. Projekto dalyviai visą savaitę lankėsi pradinukų pamokose, sėmėsi naujos patirties, o grįžę į savas mokyklas ja pasidalijo su savo kolegomis.
2019 metais vasario 25 dieną Klaipėdos Maksimo Gorkio progimnazijos komanda ruošiasi vykti į Lenkiją, Tarnuvo socialinę pradinę mokyklą Nr. 1 (Społeczna Szkoła Podstawowa nr 1).
Dalyvavimas projekte į ugdymo procesą įnešė naujesnių idėjų bei drąsos įvairinti pamokos struktūrą. Šiandien sunku įsivaizduoti mokyklą be informacinių technologijų, tačiau dalyvaudami šiame tarptautiniame ERASMUS+ projekte, ir mokytojai, ir mokiniai sutiko, jog įdomiau žaisti gyvai, o mokytis inovatyviai.