Konferencijos tikslas - žadinti mokinių norą domėtis juos supančia aplinka, ugdyti tiriamojo darbo gebėjimus,skatinti aktyvų mokinių bendradarbiavimą ir tenkinti jų saviraiškos poreikius.
UŽDAVINIAI.
1. Formuoti mokslinio mąstymo ir tyrimo įgūdžius.
2. Ugdyti aplinkosaugos nuostatas.
3. Sudaryti galimybę mokiniams susipažinti su bendraamžių vykdomais darbais.
4. Skatinti mokytojus ugdyti mokinių praktinius gamtamokslinius gebėjimus, organizuojant
ugdymą tyrinėjimams palankioje, natūralioje gamtinėje aplinkoje.
Tiriamasis darbas "Paprasti būdai, kaip nustatyti medžio ar bet kurio kito objekto aukštį"
Kiekvienais metais gruodžio 1 d. visame pasaulyje yra prisimenama apie ŽIV virusą. Tai diena, kuomet visos planetos žmonės susivienija turėdami vieną tikslą – sustabdyti ŽIV ir AIDS.
5-8 klasių gamtos mokslų konkursas vyko 2019 metų lapkričio 20 d. Klaipėdos Vydūno gimnazijoje.
Konkurso tikslai:
1. Skatinti mokinių domėjimąsi gamtos mokslais, pasaulio pažinimu.
2. Skatinti mokinių kūrybiškumą, ugdyti mokslinio mąstymo įgūdžius.
Mūsų mokyklos komandą sudarė keturi mokiniai: Cepova Katerina (5 kl.), Sapožnikov Jegor (6 kl.), Cepov Daniil (7 kl.) ir Samoškaitė Linda (8 kl.). Mokiniai turėjo atsakyti į klausimus iš trijų temų: biologijos, fizikos ir chemijos. Mūsų mokiniai labai stengėsi ir už dalyvavimą gavo padėkos raštą.
Biologijos ir fizikos mokytojos Viktoriya Kravchenko, Liudmila Afanasjeva, Natalja Plikosova.
Gegužės 20d. “Gabijos” progimnazijoje buvo pristatyti kasmetinio miesto konkurso „Iš naujo atgimę 2019“ rezultatai. Konkurso nugalėtojai buvo skelbiami šiose amžiaus grupėse: 5 – 6 klasės, 7 – 8 klasės.
Visi mūsų mokyklos mokiniai apdovanoti padėkos raštais. Diplomus gavo 5b klasės mokinė Valerija Boreikina už darbą “Apie ką galvoja merginos”, 7b klasės mokinė Nadežda Besonova už darbą “Dekoratyvinė vaza”, 8b klasės mokinys Nikita Sokolov už darbą “Lavinamoji medžiaga abėcėlės mokymuisi”. Padėkos buvo įteiktos 6b klasės mokinei Anai Kovaliovai, 5b klasės mokinei Anastasijai Pečnikovai, 8b kalsės mokinėms Beatai Kišinevskajai ir Anastasijai Osipkovai.
Biologijos ir fizikos mokytojos Viktorya Kravchenko, Liudmila Afanasjeva ir Natalja Plikosova
Birželio 11 d. 6b klasėje pamokos gamta ir žmogus metu vyko intelektinis žaidimas „Kur logika?“. Žaidybinė pamokos forma labiau sudomina mokinius įsigilinti į pateikiamus klausimus. Atlikdami praktines užduotis, vaikai plėtė savo žinias ir gebėjimus. Pamokos uždavinys buvo – apibendrinti ir pagilinti gamtos ir žmogaus kurso žinias, lavinti dėmesį, atmintį, mąstymą, ugdyti gebėjimą dirbti grupėse. Mokiniai atliko įvairias užduotis, susijusias su tema „Gamta ir žmogus“. Ši pamoka padėjo mokiniams ne tik prisiminti jau išmoktus dalykus, bet ir praplėtė akiratį.
Biologijos ir fizikos mokytojos Liudmila Afanasjeva ir Natalja Plikosova
Kovo 21 d. mokykloje vyko viktorina, skirta tarptautinei Žemės dienai paminėti. Viktorinoje dalyvavo 6d, 6c, 7c ir 8b klasių mokiniai.
Pagrindiniu viktorinos pranašumu tapo galimybė žaidžiant pasitikrinti ir pagilinti žinias tam tikra tema. Vienas iš dabartinio jaunimo ypatybių yra pirmenybės teikimas virtualiam, o ne realiam bendravimui. Viktorina „online“ kaip tik ir atsižvelgia į tokią bendravimo ypatybę. Sveiką konkurenciją, azartą ir begalę emocijų jautė kiekvienos klasės mokiniai. Aukščiausius iš visų klasių rezultatus pasiekė 6c klasės mokiniai Maksimas Mametjevas ir Levas Matvejevas.
Vieną kartą metuose būna diena, kai apie AIDS prisimena visi – tai gruodžio 1-oji. Tai diena, kai susivienija visi pasaulio žmonės, turėdami vieną tikslą – sustabdyti ŽIV ir AIDS plitimą. Gruodžio 3 d. 5 – 8 klasių mokiniai skaitė pranešimus, kuriuose pateikė paprastas taisykles, kurių turi laikytis žmonės, kad apsisaugotų nuo pavojingo viruso, sukeliančio šią nepagydomą ligą. Pasaulinė AIDS diena – tai dar viena galimybė pasakyti: „AIDS egzistuoja pasaulyje, kuriame mes gyvename, tačiau jis neprivalo būti tarp mūsų“.
Biologijos mokytojos Viktoriya Kravchenko ir Liudmila Afanasjeva
Gruodžio 21 d. 5b klasės mokiniai drauge su tėvais bei biologijos mokytoja Liudmila Afanasjeva, matematikos mokytoja Tatjana Žukova aplankė Kauno miestą. VII forte mokiniai dalyvavo edukacinėje pamokoje „Jaunųjų mokslininkų laboratorija“. Apsivilkę baltus chalatus, vaikai atliko pažintinius bandymus, susijusius su dėstumu dalyku “Gamta ir žmogus“. Atlikdami praktines užduotis, mokiniai praplėtė savo žinias apie tiriamų medžiagų savybes.
Mokiniai ir tėvai buvo patenkinti šia kelione. Mokiniai panoro ir toliau dalyvauti edukacinėse pamokose.
KLAIPĖDOS MAKSIMO GORKIO PROGIMNAZIJA
Gamtos mokslų edukacinė erdvė „Kelias į mokslą“
„Kelias į mokslą“ – tai gamtos mokslų edukacinė erdvė, kurioje mokiniams padedame suvokti gamtos mokslus ir šiek tiek labiau pažinti bendraamžius. Čia lavinamas gebėjimas akimis ne tik matyti, bet ir stebėti, ausimis ne tik klausyti, bet ir įsiklausyti. Mokyklos klausimus ir temas nagrinėsime iš skirtingų pusių. Užsiėmimų metu mokiniai atliks bandymus, mokslinius ir kūrybinius projektus, ruošis konferencijos, kurs pranešimų pristatymus.
Tikslas:
- sudominti mokinius mokslu per praktiką;
- padėti suprasti mokomus dalykus ir labiau pažinti bendraamžius;
- lavinti mokslinį mąstymą: objektyvumą, nuoseklumą, argumentavimą, prognozavimą.
Kam skirta
Edukacinė erdvė skirta 5 – 8 klasių mokiniams, kurie:
- siekia asmeninės pažangos gamtos mokslų srityje;
- siekia įgyti praktikos laboratorijoje be ilgų teorinių paskaitų;
- siekia sužinoti apie paskutiniuosius mokslinius atradimus;
- nori kurti mokslinius projektus ir atstovauti mokyklai konferencijose.
Darbo formos
Kvest – mūsų kuratoriai parinks „kvestus“ (žodžis kvest kilmė iš anglų kalbos žodžio quest, kuris reiškia intelektinę pramogą-ieškojimą) ir sudarys tvarkaraštį. Kiekviename kveste bus nuo 4 iki 8 užduočių.
Intensyvi – tai praktiniai užsiėmimai, kurių metu mokiniai dirba rankomis, sprendžia užduotis ir atlieka bandymus. Intensyvaus užsiėmimo pabaigoje kiekvienas vaikas sukuria savo mokslinį projektą ir būna atlikęs daugybę praktinių užduočių.
Meistriškumo klasės - įvairūs užsiėmimai su bandymais: darbelių kūrimas, mokslinių hipotezių įrodymai, savęs kaip mokslininko išmėginimai.
Kaip mes rūpinamės vaiku
· sudaromos grupės iki 10 mokinių, kad mokytojas galėtų skirti laiko kiekvienam asmeniškai;
· dirba mokytojai – mokslininkai, turintys pedagoginės praktikos ir metodininko kvalifikaciją;
· kiekvienam vaikui skiriama dėmesio – užsiėmimų metu galima laisvai klausti ir bus suteikta individuali konsultacija.