Vieną kartą metuose būna diena, kai apie AIDS prisimena visi – tai gruodžio 1-oji. Tai diena, kai susivienija visi pasaulio žmonės, turėdami vieną tikslą – sustabdyti ŽIV ir AIDS plitimą. Gruodžio 3 d. 5 – 8 klasių mokiniai skaitė pranešimus, kuriuose pateikė paprastas taisykles, kurių turi laikytis žmonės, kad apsisaugotų nuo pavojingo viruso, sukeliančio šią nepagydomą ligą. Pasaulinė AIDS diena – tai dar viena galimybė pasakyti: „AIDS egzistuoja pasaulyje, kuriame mes gyvename, tačiau jis neprivalo būti tarp mūsų“.
Biologijos mokytojos Viktoriya Kravchenko ir Liudmila Afanasjeva
Gruodžio 21 d. 5b klasės mokiniai drauge su tėvais bei biologijos mokytoja Liudmila Afanasjeva, matematikos mokytoja Tatjana Žukova aplankė Kauno miestą. VII forte mokiniai dalyvavo edukacinėje pamokoje „Jaunųjų mokslininkų laboratorija“. Apsivilkę baltus chalatus, vaikai atliko pažintinius bandymus, susijusius su dėstumu dalyku “Gamta ir žmogus“. Atlikdami praktines užduotis, mokiniai praplėtė savo žinias apie tiriamų medžiagų savybes.
Mokiniai ir tėvai buvo patenkinti šia kelione. Mokiniai panoro ir toliau dalyvauti edukacinėse pamokose.
KLAIPĖDOS MAKSIMO GORKIO PROGIMNAZIJA
Gamtos mokslų edukacinė erdvė „Kelias į mokslą“
„Kelias į mokslą“ – tai gamtos mokslų edukacinė erdvė, kurioje mokiniams padedame suvokti gamtos mokslus ir šiek tiek labiau pažinti bendraamžius. Čia lavinamas gebėjimas akimis ne tik matyti, bet ir stebėti, ausimis ne tik klausyti, bet ir įsiklausyti. Mokyklos klausimus ir temas nagrinėsime iš skirtingų pusių. Užsiėmimų metu mokiniai atliks bandymus, mokslinius ir kūrybinius projektus, ruošis konferencijos, kurs pranešimų pristatymus.
Tikslas:
- sudominti mokinius mokslu per praktiką;
- padėti suprasti mokomus dalykus ir labiau pažinti bendraamžius;
- lavinti mokslinį mąstymą: objektyvumą, nuoseklumą, argumentavimą, prognozavimą.
Kam skirta
Edukacinė erdvė skirta 5 – 8 klasių mokiniams, kurie:
- siekia asmeninės pažangos gamtos mokslų srityje;
- siekia įgyti praktikos laboratorijoje be ilgų teorinių paskaitų;
- siekia sužinoti apie paskutiniuosius mokslinius atradimus;
- nori kurti mokslinius projektus ir atstovauti mokyklai konferencijose.
Darbo formos
Kvest – mūsų kuratoriai parinks „kvestus“ (žodžis kvest kilmė iš anglų kalbos žodžio quest, kuris reiškia intelektinę pramogą-ieškojimą) ir sudarys tvarkaraštį. Kiekviename kveste bus nuo 4 iki 8 užduočių.
Intensyvi – tai praktiniai užsiėmimai, kurių metu mokiniai dirba rankomis, sprendžia užduotis ir atlieka bandymus. Intensyvaus užsiėmimo pabaigoje kiekvienas vaikas sukuria savo mokslinį projektą ir būna atlikęs daugybę praktinių užduočių.
Meistriškumo klasės - įvairūs užsiėmimai su bandymais: darbelių kūrimas, mokslinių hipotezių įrodymai, savęs kaip mokslininko išmėginimai.
Kaip mes rūpinamės vaiku
· sudaromos grupės iki 10 mokinių, kad mokytojas galėtų skirti laiko kiekvienam asmeniškai;
· dirba mokytojai – mokslininkai, turintys pedagoginės praktikos ir metodininko kvalifikaciją;
· kiekvienam vaikui skiriama dėmesio – užsiėmimų metu galima laisvai klausti ir bus suteikta individuali konsultacija.